سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چطور میشه 4000 دلار در سه ماه درآمد داشت ؟

این روزها کسب و کارهای بین المللی به سمت افیلیت حرکت میکنند !

آن دسته از افرادی که با افیلیت مارکتینگ آشنایی داشته باشند ، حتما میدانند که استفاده از افیلیت مارکتینگ میتواند ما را به دنیای بزرگی از محصولات بین المللی بدون داشتن سرمایه هدایت کند .

افیلیت مارکتینگ که با عناوینی مثل؛ فروش رابطه‌ای، بازاریابی معرف، سیستم همکاری در فروش و گاها بازاریابی پورسانتی از آن یاد می‌شود، به رویکردی در بازاریابی گفته می‎شود که مستقیما با میزان بازدهیتبلیغات (معمولا فروش) سر و کار دارد.

در افیلیت مارکتینگ، شرکت تولید کننده‌ یا عرضه کننده‌‎ی کالا یا خدمات، با همکاری فرد یا وب‌سایت  (خارج از سازمان) ، Promotion  محصولات و خدمات شرکت را انجام می‌دهد و در ازای هر عملی که توسط کاربر انجام می شود (که این عمل می‌تواند خرید، کلیک، جمع آوری لید، بازدید و… باشد) به فرد یا وبسایت تبلیغ کننده(افیلیت) کمیسیونی پرداخت می‌‎کند، دقیقا به همین خاطر است که از آن به عنوانبازاریابی مشارکتی یاهمکاری در فروش یاد می‎شود.

اما فرض بر اینکه شما وارد افیلیت مارکتینگ شدید ! حالا قدم دومی که باید بردارید ! استفاده از ابزاری هست که بتواند در فروش بیشتر محصولات با افیلیا مارکتینگ به شما کمک کند .

 

 

لطفا ویدئوی کسب درآمد 4000 دلاری با افیلیت را حتما ببینید .

آنچه در این ویدئو مشاهده کردید ! استفاده از ابزاری برای راه اندازی یک فروشگاه افیلیت مارکتینگ هست که به واسطه یک سیستم دیگر قابلیت مدیریت فروش را به افراد میدهد !

در سیستم ارائه شده که آنرا در ویدئو مشاهده کردید ، با تمرکز بر روی انتشار آدرس وب سایت شخصی ، میتوان فروش محصولات مرتبط که توسط افیلیت مارکتینگ فراهم شده اند را افزایش داد .

در افیلیت مارکتینگ ، استفاده از ابزار واسط برای رونق کسب و کارها می تواند بسیار مفید باشد بر همین اساس ، برنامه های متعددی از شرکت های خارجی در قالب Affiliate Program ارائه می شود که هر ابزار برای خود جایگاه مناسبی را در دنیا اینترنت به دست آورده است .

برای ما که در ایران زندگی میکنیم هم این ابزار میتواند بسیار مفید و کاربردی باشد .

ما نه تنها در تحریم نمیتوانیم به راحتی و ازادانه فعالیت کنیم ! در برخی موارد هم امکان دارد به مشکلاتی برخورد کنیم ، که رفع این مشکلات شاید زمانبر باشد ! اما طمع رسیدن به ثروت ، میتواند محرک خوبی برای همه باشد .